Výměna, vrácení a reklamace

Výměna, vrácení a reklamace

Zde se pokusíme podrobně popsat, jak postupovat při výměně zboží, vrácení nebo reklamaci

 

Výměna nebo vrácení zboží PO dobu 14 dnů:

Po příjetí objednávky zboží pečlivě zkontrolujte. V případě, že chcete vyměnit některé produkty z vaší objednávky za jiné velikosti, zcela odlišné produkty nebo vrátit peníze, postupujte takto:

Přihlaste se do uživatelskému účtu na stránce Elitoo.cz.
Po kliknutí na ikonu "Uživatelský účet " vyberte možnost "Reklamace ".
Potom klikněte na ikonu "Vytvořit novou reklamaci".
V tomto kroku uvidíte úplnou historii objednávek vázaných na váš uživatelský účet.
Nyní vyberte číslo objednávky a produkt, který chcete reklamovat, a klikněte na tlačítko "Reklamace".
Zobrazí se online formulář pro vytvoření reklamace.
Vyberte si prosím druh reklamace (stížnost, výměna, vrácení, pozáruční oprava).
V dalším kroku stručně popište, jaký je důvod reklamace a jaký je obsah balíčku, který odešlete zpět na naši adresu.
Vyplňte své osobní údaje.
Opiště bezpečnostní kód z obrázku.
Klikněte na tlačítko "Vytvořit reklamaci".
Pro případ, že reklamujete více zboží z objednávky, vytvořte samostatnou reklamaci pro každý produkt.
Výborně! Váš požadavek byl naším systémem zaznamenán.

Odeslat balíček na adresu Společnosti:

Groves s.r.o.
Nerudova 1310
Červený Kostelec
54941

Je nám líto, ale zásilky odeslané na dobírku nemůžeme přijmout. Neoddalujte vrácení zboží, po uplynutí zákonné lhůty 14 dnů nemůže být zboží přijato. O přijetí vaší zásilky Vás budeme informovat elektronickou poštou. Reklamace obvykle zpracováváme do 14 dnů od přijetí zboží.

 

Nevíte si rady?

 

Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a můžeme vám pomoci.

 

  +420 511 440 700     info@elitoo.cz

 

Pokračovat v nákupu